Kuigi numbritest võis lugeda välja meeldivat, tundus alguses mootor ajale jalgu jäänuna ja nõrgana. Mida kilomeeter edasi, seda enam suutis mootor ennast õigustada - ratta läbisõit oli algul ka peaaegu olematu.
Tõelist rõõmu teeb aga see, kui tankima minnes avastad bensiinikulu alla nelja ja poole liitri sajale kilomeetrile. Tehase andmeil on kiirusel 90 km/h minimaalne kulu vaid kolm liitrit sajale kilomeetrile.
Kurvide läbimine toob selle rattaga lausa naeru suule. Kurvi võib sukelduda julgelt, sealt väljudes aga täiel gaasil kiirendada. Kui tagaosa teinekord küll esiratastest mööduda tahab, on siiski parem gaasi veidike järele anda - targem annab järele.
Teha võib ka lausa lollusi, näiteks keset kurvi pidurdada. Paremal juhul enda ja ratta pika remondiga lõppeva pidurduse päästab Scarver, mis püsti kerkides lubab kõigil terve nahaga pääseda. Valuvelgedel Metzeleri rehvid töötavad ratta all laitmatult, lubades libistamist ja jalaraudade alt sädemepilvede lendu saatmist.
Scarveri mootori eelised tulevad esile just kruusateedel, rahulik võimsuskõver lubab tagaratta vedu hästi kontrollida - ratas on stabiilne ja hästi kontrollitav.
Pisut suur on tagapiduripedaal, kallutades kipub selle üks nurk maha minema ning erinevalt jalatoest ei paindu see eest. Esimese ratta ostja aga vaevalt et veel sädemepilvi tekitab.
Pidurid on head, kuigi ees on ainult üks 300 mm kahe kolviga piduriketas kahe kolviga ja tagumist 240 mm ketast haarab üks ühe kolviga sadul. Eesmärk on olnud mootorratta kaalu ja hinna pealt kokku hoida. Rattal olid ka ABS-pidurid, mida välja lülitada ei saanud.
Ratta vedrustus on küllaltki pehme, sobides meie teeoludega. Esiratast hoiab maas tavaline hüdrauliline teleskoophark, tagumine ühepoolne kiige on gaasiga täidetud monoamordiga. Kahjuks ei ole kumbki amort reguleeritav.
Summutaja on suur ja vaikne, samuti keskkonnasõbralik oma katalüsaatoriga. Siiski jääb alles ühesilindrilise mootori iseloomulik hääl.
Mootor 652 cm3, 37 kw (50 hj)
Ühesilindriline, neli klappi, DOCH
Pikkus/laius/kõrgus: 2142/915/1493 mm
Istme kõrgus maapinnast: 780 mm