Raudsaar: ajalehed leiavad oma niši

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mart Raudsaar.
Mart Raudsaar. Foto: Sille Annuk

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) tegevdirektor Mart Raudsaar leidis, et erinevate uute meediavormide tekkimise ja pealetulekuga seoses ei kao paberleht tingimata ajaloo prügikasti, vaid leiab oma niši.

«Ajaloost vaadates näeme, et iga uus kanal, kui ta on tulnud, on toonud kaasa jutu, et eelnevad kanalid kaovad ära, aga nad ei ole kuhugi kadunud, nad on leidnud oma niši, mis tähendab, et nad võib-olla muutuvad, leiavad oma tugevuse võrreldes teistega, ma arvan, et sama läheb ka paberlehtedega,» põhjendas ta ETV saates «Vabariigi kodanikud».

Raudsaar lisas, et tema arvates ei ole tähtis, mis materjalil ajaleht ilmub, vaid kontseptsioon - kõik, mis online'is ilmub, ei ole veel ajaleht, ajaleht on tema sõnul see, mis ilmub korra või paar päevas, on toimetatud, läbi mõeldud, tasakaalustatud ja kvaliteetne.

Äripäeva peadirektor Igor Rõtov on täiesti veendunud, et paberajaleht kui toode on ajaloo prügikastis, Rõtov rääkis, et ei usu paberlehtede tulevikku.

Endine Postimehe ajakirjanik Toomas Mattson märkis, et Eesti ajakirjanduse üldist taset võib küll kiruda, aga arvestades täiesti olematut turgu ja üliväikest rahvakildu, pakub see enneolematult palju väga head ja kvaliteetset materjali, probleem on selles, et see lahjeneb ära, sest meil on liiga palju ajakirjanduslikku väljundit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles