CeBITil osaleb väljapanekuga üks Eesti ettevõte

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
CeBIT 2009.
CeBIT 2009. Foto: wikimedia.org

Märtsi alguses toimub maailma nimekaim tehnoloogiamess CeBIT, kus sarnaselt eelmise aastaga Eesti ettevõtted oma ühisväljapanekuga ei esine. Küll on oma väljapanekuga esindatud üks Eesti väikefirma.


Deutsche Messe AG esindaja Eestis Karin Alliksaar ütles E24'le, et Eestist on oma väljapanekuga väljas vaid OÜ Vepamon. Tegemist on Narvas paikneva ettevõttega, mis pakub lahendusi veokite kütusekulu mõõtmiseks.



«Sama firma oli väljas ka eelmisel aastal, nad asuvad telekommunikatsiooni hallis,» lisas Alliksaar.



Laiendatud sisu ja lisandunud teemadega tugevdab mess CeBIT 2010 oma programmi ning pöördub uute sihtrühmade poole. Sel aastal on peateemaks «Connected Worlds.»



«Tänu aina võimsamatele seadmetele sulanduvad erinevad rakendused üha enam,» ütles Deutsche Messe AG juhatuse liige Ernst Raue.



Uus teema messil on näiteks Music@CeBIT. Messi-laupäeval (6. märtsil) toovad CeBIT Global Conferences'i korraldajad lavale muusikatööstuse esindajad, kes diskuteerivad internetiajastu trendide ja uuenduste üle.



Sellel päeval annavad tooni interneti-muusikakaupmehed, operaatorite platvormid ning loojad ja teisitimõtlejad. Keskseteks teemadeks on teiste hulgas uued ärimudelid, autoriõigus ning muusikapiraatluse vastu võitlemise vahendid.



Väljapanek «CeBIT green IT» hallis näitab aga, kuidas on võimalik info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatega peaaegu kõigis tööstusharudes ja valdkondades äriprotsesse optimeerida, kuidas saab energiasäästlikumalt toota ja kui rohelised on info- ja kommunikatsioonitehnoloogiad ise.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles