Eestlased tegid uue infoportaali

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment uue infoportaali Tutoruno.ee avalehelt.
Fragment uue infoportaali Tutoruno.ee avalehelt. Foto: Tarbija24

Eestlaste kätetööna valmis uus infoportaal Tutoruno, kus saab nõu ja abi küsida erinevate alade asjatundjatelt.

Portaali vahendusel saab spetsialistiga suhelda reaalajas ehk pea samal moel kui Messengeri või Skype`i kasutades. Üks oluline erinevus on aga see, et Tutorunos tuleb suhtlemise eest maksta.

Vestluse minutihinnaks on viis krooni. Pool sellest rahast läheb nõuannete eest konsultandile ja teine pool keskkonna eest portaalile.

Tutoruno projektijuht Rein Järvelill ütles, et kuna Tutoruno on koht esialgse ja kiire info saamiseks, mis võiks asendada infotelefonidele helistamist, ei tohiks sessioon üle kümne minuti ja küsijate arved üle poolesaja krooni paisuda.

Nõuandjateks on portaalis kõikvõimalike alade asjatundjad ja neid on kokku pea 200.

Järvelille sõnul ongi portaali üheks eesmärgiks pakkuda ka teenimisvõimalust nendele spetsialistidele, kes on jäänud tööta, elavad keskustest kaugel või soovivad tööandjate silmis oma renomeed tõsta.

Teemadest on Tutorunos praegu esindatud näiteks õigus, aiandus, ehitus, etikett, keeled, kokandus, tehnika ja finantsjuhtimine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles