Fortune 100 firmade brändijuht Marco Protano esineb Eestis

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üks konverentsi esineja on Ameerika turundusprofessor Marco Protano, kes räägib strateegia loomisest.
Üks konverentsi esineja on Ameerika turundusprofessor Marco Protano, kes räägib strateegia loomisest. Foto: Erakogu

Marco Protano õpetab Tartus toimuval rahvusvahelisel persoonibrändi konverentsil kaubamärgistrateegia loomist.

13. märtsil toimub Tartus JCI Balti Kevadkonverents 2010  «Tee sinu isikliku nišini». Konverentsi eesmärgiks on aidata osalejatel leida oma valdkond ja seal silma paista.

Konverentsil astub üles ka 20 aastat tootemargijuhtimisega tegelenud Marco Protano, kes on ehitanud üles Fortune 100 nimekirjas olevaid brändiväärtusest juhitud ettevõtteid (Nestle, RJR Nabisco, BankBoston, jt.), tegelenud ettevõtetega erinevatest sektoritest, tehnoloogiast luksuskaupadeni välja.

Protano on õppejõuks ka mitmes ülikoolis (University of Edinburgh, Stockholm School of Economics) tootemargi planeerimise, uue toote kujundamise, turundamise ja globaalbrändide teemal.
Samuti on ta tegevdirektor ettevõttes Nurtureco LLC.

Laupäevasel konverentsil õpetab Marco Protano konverentsil osalejatele persoonibrändi strateegia ehitamist ja sellest, kuidas tootemarki luua ja positsioneerida.
Kogu konverentsi programmi ja kirjeldusega saab tutvuda JCI kodulehel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles