P & G otsustas tõsta reklaamile tehtavaid kulutusi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dollarid.
Dollarid. Foto: SCANPIX

Tarbekaupade hiiglane Procter & Gamble kavatseb sel aastal suurendada oma reklaamikulutusi, kuigi möödunud aastal otsustati turundusele tehtavaid kulusid kokku tõmmata.

Uute toodete lansseerimine on üks põhilisi tegureid selle suundumuse osas, mille taga on P & G «strateegiline mall», mis on loodud selleks, et teavitada selliste brändide nagu Gillette ja Olay laienemisest, kirjutas WARC.

«Tulevikus jätkame investeerimist tugevasse mitmeaastasesse uuendustegevuse programmi, et laiendada seniseid portfelle vertikaalselt, horisontaalselt ja geograafilist tühikut arvesse võttes,» ütles P & G finantsdirektor Jan Moeller.

Ta lisas, et jätkatakse ka olemasolevate tootepakkumiste uuendamistega, et parandada nende väärtust tarbijate jaoks.

Selleks, et tõendada P & G praegusi saavutusi selles valdkonnas, viitas Moeller IRI aruandele, mis selgitab igal aastal välja kõige edukamad uued kampaaniad, mis USAs välja tulevad.

P & G oli tarbekaupade segmendis 2009. aastal esikümnes viis sellist pakkumist, muuhulgas ka Tide Total Care ja Gillette Venus Embrace.

Üldiselt kasvasid Procter & Gamble'i müügi-, üld- ja halduskulud tänavu esimese kvartaliga kokku 210 baaspunkti võrra.

Moeller hinnangul tingis selle turundusele suunatud kulutuste tõstmine, mida toetas omakorda tugev ja innovatsiooniline programm.

Programm hõlmas endas Vancouveri Omi ajal jooksnud «Aitäh, ema» kampaaniat ja «Tulevikusõbraliku» kampaaniat, mille eesmärgiks on kaasa haarata 50 miljonit tarbijat, keda julgustatakse tarbima keskkonnasõbralikumaid tooteid.

P & G teeb koostööd ka jaekaubanduse hiiglase Wal-Martiga, kellega kahasse toodeti perefilm «Mäe saladused», mis linastus 16. aprillil kanalil NBC.

Filmi järel tehtud uuringud näitasid, et 93 protsenti pereemadest andsid filmile positiivse hinnangu, 88 protsenti tõdes, et tegemist oli kvaliteetse filmiga ja 74 protsenti kiitis pauside ajal näidatud P & G toodete reklaame.

Ettevõte teatas, et nüüdseks on klientide kavatsused osta just nimelt neid tooteid, kasvanud 270 protsenti.

«Maailma suurima reklaamijana on meil vastutus ja kohustus parandada kvaliteeti,» ütles ettevõtte tegevjuht Bob McDonald.


Laiemalt tagab P & G suurendada oma meediamuljete arvu 2010. aastal 20 protsenti ja erilist rõhku sellele pannakse neljandas kvartalis, mil ettevõte uuendab Pantene brändi USAs.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles