Meeste tantsupeo produtsent: pissuaar naiste tualetis toob kindlasti tähelepanu

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
WC-pottidest ja kraanikaussidest installatsioon
WC-pottidest ja kraanikaussidest installatsioon Foto: AP / Scanpix

Idee viia meeste kohalolu naiste tualettruumidesse tekkis meeste tantsupeo meeskonnal koostöös AgeMcCann reklaamiagentuuriga.

«Mehed ei satu peaaegu kunagi sellesse tsooni ning meile tundus, et selle kampaania läbi võivad naised mehi paremini märgata,» ütles meeste tantsupeo peaprodutsent Madis Orav.

Üksiti tundus neile huvitav ka agentuuri poolt välja pakutud guerilla-marketingi strateegia.
«See tekitab küsimusi.»

Telereklaam, bännerid ja muu traditsiooniline reklaam on tantsupeo reklaamimiseks samuti olemas, aga sellisel kujul loodetakse pälvida kindlasti veel enam tähelepanu.

«Väga võimalik, et pissuaar naiste tualetis võib kedagi ärritada, aga mingit kahju sellest ei tõuse ja eks ole tähelepanu seegi,» rääkis Orav.

Kogu kampaania mõte on Orava sõnul teadvustada Eesti naistele, et mehed tantsivad neile 13. juunil meeste tantsupeol ning veel sedagi, et naised oma mehi kodus vahel ka märkaks.

«Tihtipeale räägitakse, et mehed pööravad naistele vähe tähelepanu, aga kui palju naised meestele tähelepanu pööravad?»

Naissoost kolleegidel tekkis Orava kinnitusel küll kahtlus, et sellega püüavad mehed rõhutada üht oma vähestest füüsilistest põhjustest tingitut eelist naissoo ees.
«Aga ma kinnitan teile, et see pole nii.»

Orava sõnul tuleb üllatusi lisaks antud kampaaniale, «Tantsumehe vorstile» ja «Tantsumehe mahlale» neil veelgi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles