Lugeja kiri: kes vastutab rongijama eest?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Marko Saarm / Sakala

Alates 1. jaanuarist opereerib diiselrongidega Elron ning uued rongid aga ka operaatorfirma on pahandanud paljusid reisijaid. Tarbija24 avaldab ühe püsisõitja arvamuse muutmata kujul.

Olen regulaarne rongisõitja Kiisa ja Tallinna vahel. Tänahommikune reis Tallinnasse ületas aga igasuguse taluvuspiiri. See, et rong puupüsti täis oli, pole enam kellelegi üllatus - istekohast võib uutes rongides vaid unistada.

Paraku tõestas tänane hommik ka seda, et Elron lausa varjab infot hilinemiste kohta. Kui Edelaraudtee kodulehel oli alati teave olemas, kui rong millegi pärast hiljem saabub, siis täna ootasin Kiisa jaamas täielikus teadmatuses – õigel kellaajal rongi ei olnud ning kodulehel polnud selle kohta mitte mingit infot. Lõpuks saabus rong umbes veerandtunnise hilinemisega – ei mingit vabandust, põhjendust ega teavet sellegi kohta, millal see hilinev rong lõpuks ka Tallinnasse saabub. 

Õnneks hilinemine hullemaks ei läinud, kuid mind maksumaksjana ajab lihtsalt vihale see, kuidas Elroni esindaja televisioonis rahulikult räägib sellest, kuidas rongis püsti seismine ongi normaalne – ei ole normaalne! Edelaraudtee ajal igatahes ei olnud normaalne ning pealegi maksin ma siis sõidu eest palju vähem kui täna. Keegi peab ju ometi selle jama eest vastutama?!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles