Maximast ostetud kommidest leiti ussikesi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima poeketi logo.
Maxima poeketi logo. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Kuressaarest juba enne jõule ussitanud šokolaadikomme ostnud kliendist ei teinud Maxima välja enne, kui ta oli pildid Facebooki riputanud ja Saarte Hääl poeketilt aru päris.

Jõulude aegu tõid väikesed sugulased Piretile Maximast ostetud pähkli-šokolaadikomme, kirjutab Saare Hääl. Õnneks nähti kommide sees ja ümber käivat elu enne, kui mõni komm suhu jõudis. Kuna jõuluaeg oli kiire, ei hakanud Piret kohe Maximasse pöörduma. Poe üldisele e-meilile saatis ta kirja ja fotod uue aasta esimesel nädalal. Ta ootas pea kaks nädalat, et Maxima vähemalt kuidagi tema kirjale reageeriks, kuid asjata. Seejärel postitas ta fotod ussidega kommidest Facebooki Maxima lehele ning postitust oli eile õhtuks jagatud juba pea 1700 korda.

Piret ütles, et tegelikult ei tahtnud ta asja suure kella külge panna, kuid Maxima ükskõiksus tekitas temas küsimusi. «Kuna nende poolt mingit tagasisidet ei olnud – et kas nad tegelevad probleemiga, võtavad selle partii müügist ära või vabandavad.»

Saarte Hääl saatis eile hommikul Maximasse ka oma päringu. Pealelõunaks oli Maxima Piretile saatnud juba kirja, milles vabandatakse, teatatakse tarnija teavitamisest ning lubatakse ka kommidele kulunud raha kassatšeki alusel hüvitada.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid kinnitas Saarte Häälele, et kliendiga võeti eile ühendust ja ostusumma hüvitatakse. Miks kontaktivõtmist pidi ootama nädalaid, seda Erilaid eile öelda ei osanud, märkides vaid, et see on ebatavaline.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles