P&G väitel vähendas Movember žilettide müüki

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Australia Wallabies ragbi meeskond Movembri alguses 2012. aastal.
Australia Wallabies ragbi meeskond Movembri alguses 2012. aastal. Foto: AFP / Scanpix

Movember on Austraaliast alguses saanud rahvusvaheline liikumine, mille eesmärk on novembrikuus tõmmata tähelepanu meeste tervisega seotud probleemidele ning selle toetuseks jätavad mehed terve kuu vältel vuntsid ajamata.

Procter & Gamble teatas reedel, et žilettide müük oli mullu oktoobrist detsembrini arenenud riikides eriti väike, vahendab NBC News.

«Kui näolt aetakse vähem karvu, siis kehalt üha rohkem, ja me saame seda oma müügi edendamiseks ära kasutada,» ütles P&G finantsjuht Jon Moeller Financial Timesile.

Üle maailma olid P&G teise kvartali müüginumbrid siiski kolme protsendi võrra suuremad, ütles ettevõtte kõneisik Paul Fox. «Ma arvan, et tegemist on trendiga, mis alati tulevad ja lähevad,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles