Viru Keskus uueneb: millised kaubamärgid sinna tulevad?

, Tallinncity.ee vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinna südames paiknev Viru Keskus uuendab sise- ja välisilmet ning vahetab välja osad kauplused: kevadel avavad Viru Keskuses oma esimesed kauplused Balti- ja põhjamaades Suurbritannia jalatsibränd Dune London, tuntud rõivabränd River Island ning Ameerika üks vanimaid ja väärikamaid moebrände Brooks Brothers. Esimese kaupluse Eestis avavad Hispaania moemärk Massimo Dutti ning Kanada päritolu moodne kinga- ja aksessuaaribränd Aldo. Eestis ainsaks Pedro del Hierro tootevalikut pakkuv Cortefieli ja Pedro del Hierro ühispoe leiab samuti edaspidi Viru Keskusest.

Keskuse uuenenud kaupluste valik toob muu hulgas külastajani ka Armani Jeans monobrändi-kaupluse ning uudse jalatsiala, kust leiab lisaks Dune Londonile ning Aldole ka uuenenud ABC Kinga, Salamander poe, Högl ning Ecco jalatsite - ning aksessuaaride kauplused.

Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasara sõnul dikteerib keskuse maht - 26 400 m2 ka selle, kui palju keskus laieneda saab. «Kui keegi tuleb, peab keegi minema,» selgitas ta. Nii lahkuvad keskusest Seppäla, Shu, Montoni, Bastioni, Baltmani ja Hipsteri kauplused.

Restoraniala plaanis laiendada pole, kuid ka kohvikud Wayne's ja Reval saavad uue näo ning kohti juurde. Toidumaailma laienemist ei plaanita samuti, kuid veidi pinda, umbes 400-500 m2 peaks toidupoele tulevikus ehk siiski jaguma.

Uuenduste lõpp peaks kätte jõudma septembris, kuid uued poed avavad eeldatavalt juba jaanipäevaks uksed. Viru Keskuse uuendused lähevad maksma umbes 8 miljonit eurot.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles