Rail Baltic paneb Nabala haldja peagi proovile

Nils Niitra
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aruvalla-Kose teelõik on ehitatud samuti suures osas Euroopa Liidu rahaga.
Aruvalla-Kose teelõik on ehitatud samuti suures osas Euroopa Liidu rahaga. Foto: Mihkel Maripuu

Valitsusevahetus paneb proovile keskkonnaminister Keit Pentus-Rosimannuse entusiasmi Nabala karstiala kaitsmisel.

Eestis pole pärast iseseisvuse taastamist ehitatud midagi Rail Balticuga suuruse poolest vähegi võrreldavat. Suured asjad liigutavad inimesi, teisalt aga on kahe kõrge aiaga kaitstud Rail Baltic loomadele Hiina müür.

Samas küsib geoloogiaprofessor Kalle Kirsimäe, kust ja kas üldse võtta pinnasetäiteks tarvilik määratu liiva- ja kruusakogus riigis, kus kaevandamise saab keelata igal maatükil, millel kasvab mõni kaitsealune taim. Nii kaevandamisload kui loomad kuuluvad keskkonnaministri otsustusvalda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles