2. osa: üks kuu selja taga ja piht seitse sentimeetrit saledam

Kuu aega tagasi (vt esimest osa siit) avaldas Postimehe Tallinncity portaal esimese videoloo Annelist, kes alustas pooleaastast teekonda tervislikuma elu suunas. Audentese spordiklubis on noor neiu treener Kaarel Sisaski valvsa pilgu all tiheda trennigraafiku alusel korralikult higi valanud. Esimesed tulemused on juba silmagagi nähtavad.

«Me oleme õppinud liikuma. Eesmärk panna inimene, kes varem polnud aktiivse eluviisiga harjunud, liikuma ja trenni tegema, on täidetud. Oleme teinud neli kuni viis korda nädalas trenni, lisaks sellele käib ta iseseisvalt jooksmas,» loetleb Kaarel möödunud kuul toimunud muudatusi Anneli elustiilis.

Peamised õpetussõnad, mida Kaarel treeningusaalis jaganud on, pärinevad harjutuste sooritamise tehnilisest valdkonnast. «Kuidas harjutusi teha ja end korrektselt hoida, millisele lihasele milline harjutus ja kuidas mõjub - et ta tunneks iseennast, oma rühti, tajuks hingamist, sisemisi lihaseid,» rääkis Kaarel.

Niisiis saab kuu ajaga treeneri hinnangul päris olulised teadmised treeningust juba omandatud. «Ma olen teda nii õpetanud, et ta oleks võimeline lihtsamad harjutused iseseisvalt sooritama.»

Anneli ise peab aga treeneri kõrvalolu suureks motivaatoriks - oskused ja teadmised ise treenida on algtasandil küll kätte õpitud, kuid mõnikord, kui tuleb teha see viimane pingutus, on treeneri innustavad sõnad just see, mida ta vajab.

«Mul on treeneriga väga vedanud. Kohe, kui tuleb ette, et hakkan pirtsutama - kui mõni harjutus ei meeldi - on treener see, kes utsitab. See on hea, kui sul on keegi kõrval, kes sind tööle paneb. Võib-olla vastasel juhul oleks lihtsam loobuda, visata see kõik nurka,» rääkis Anneli.

Vaata lähemalt videost, kuidas möödus esimene kuu «Tallinncityga tervislikuma elu suunas» tegijatel.

Tagasi üles