Ann Runnel: uus ajastu rätsepakunstis

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ann Runnel
Ann Runnel Foto: Erakogu

Mis asi on ülemaailmne Moerevolutsioon ja miks tõotab see ka Eesti (IT-)ettevõtjatele häid ärivõimalusi, selgitab Moerevolutsiooni päeva koordinaator Eestis Ann Runnel.

Täna on esimene ülemaailmne Moerevolutsiooni päev. Idee sai alguse aasta tagasi Bangladeshi Rana Plaza tehasevaringust, kus hukkus palju töötajaid. Nüüdseks on kampaaniast vedu võtnud 55 riiki ning täna toimub sel puhul üle maailma sadu üritusi ja aktsioone. Kampaania eesmärk on suurendada tarbija teadlikkust moetööstuse probleemidest ning esitleda häid lahendusi ja alternatiivi kiirmoele.

Kampaania on üllas ja kõnetab esmalt tavainimest, kuid selle taustal on oluline näha tekkivaid ärivõimalusi. Eestis on võrreldes Lääne-Euroopa riikidega säilinud veel üsna palju tekstiilitööstust, seda oma IT-kogemusega kombineerides võiksime leida võimalusi, mille peale mujal ei tulda. «Oluline on oskus aru saada, mis suunas tarbija liigub, mis on valukohad, ning pakkuda vastuseks lahendusi,» kommenteeris kampaaniat professor Urmas Varblane.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles