Miks suursündmuse reklaam hilineb?

Heino Laiapea
, linnade suvemängude sõber
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heino Laiapea
Heino Laiapea Foto: Peeter Kümmel / Sakala

ESIMESE PÄÄSUKESENA lendas lühisõnum Eesti linnade mängude Viljandis toimumise kohta Sakala netiväljaandesse möödunud reede õhtul. Mängud on 28. ja 29. juunil.

Tavapäraselt algab eelreklaam vähemalt kuu enne üritust ja plakatid võetakse maha nädala jooksul pärast seda. Viljandis on teisiti. Veel reedel polnud mängude programmi linnavalitsuse koduleheküljel, rääkimata avalikust linnaruumist. Kuhu on jäänud sääraste üle-eestiliste võistluste plakatid, mida huviline märkaks eelkõige spordihoones või staadionil?

Mängude korraldajad on Eestimaa spordiliit Jõud, Viljandi linnavalitsus, Viljandi spordikeskus ja Viljandimaa spordiliit, kes jagasid ülesanded omavahel varakult ära. Info, eelreklaami ja plakatite eest pidi vastutama Viljandi abilinnapea Ardo Agasild. Kui tänavuse Viljandi suurjooksu eel tuli nelja kuu jooksul ettevalmistumise kohta uudiseid Sakala veergudel ja mujal nagu Vändrast saelaudu, siis miks nüüd selline vaikus?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles