Lugeja küsib: miks mul laulupeol levi polnud?

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
President mobiiltelefoniga laulupeol selfie't tegemas.
President mobiiltelefoniga laulupeol selfie't tegemas. Foto: Erik Prozes

«Olen EMT klient ja sooviks teada, miks laulupeo ajal levi üldse polnud? Tele2 ja ka Elisa kliendid ütlevad, et nemad said küll helistada ja mingeid probleeme polnud. Mina ei saanud aga helistada esmalt siis, kui ma ise üldse polnudki lauluväljakul veel ja sinna inimestele helistasin. Pärast ei saanud ala sees ka helistada, aga lauluväljakult välja sain jällegi kohe helistada. Sõnumid liikusid samuti ala sees aeglaselt,» kirjeldas klient.

Vastab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp:

Antud küsimusest ei selgu, kas teema tõstatanud EMT klient, kes ise ei olnud lauluväljakul, proovis helistada lauluväljakul olevale EMT numbrile või teiste operaatorite klientide numbrile. Aga kui kõik selle kliendi mujale (mitte Lauluväljakul olijatele) tehtavad kõned õnnestusid, siis sõltumata sellest, millisele Lauluväljakul asuvale numbrile ta helistas, oli tõenäoliselt põhjuseks lauluväljakul olev suur inimhulk ja võrgu ülekoormus.

Laululava piirkonda teenindas EMT-l ligi poolsada eri tehnoloogia tugijaama. 4G võrgus toimis kõik probleemideta, 3Gs ja 2Gs esines mõningaid ülekoormusest tingitud probleeme, kuid selliste massiürituste puhul, kus korraga ühes piirkonnas viibib väga suur mass inimesi, võib selliseid olukordi ette tulla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles