Kiili: Sports Direct on odavatele kaupadele orienteeritud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sportlandi juhatuse esimees Gerd Kiili.
Sportlandi juhatuse esimees Gerd Kiili. Foto: Toomas Huik / Postimees

Ülemiste keskuses avatakse oktoobri teises pooles Briti spordikaupade pood Sports Direct. Sportlandi juhatuse esimees Gerd Kiili ütles, et Sports Direct on peamiselt madalale hinnale orienteeritud kontseptsioon ning seega poed üksteist ei ohusta.

«Ostu otsuse tegemisel on esimesel kohal toote hind ja väljanägemine, mitte aga niivõrd bränd, uusim tehnoloogia või anatoomiline sobivus spetsiifilise spordiala harrastamiseks,» tunnistas Kiili.

Kiili sõnul on Sports Directi kaubavalik odavam kui Sportlandis, vähem tehnoloogilisem  ja «mainstream» läbilõige Euroopas pakutavast, mis ei arvesta maksimaalselt meie regiooni klimaatiliste eripäradega. «Samuti ei ole nende kaubavalikus süstemaatilise harrastaja ja tippsportlaste kõrgendatud nõudmistele vastavaid sporditooteid,» leidis Kiili.

Kiili tõi välja asjaolu, et tähelepanelik internetist ostja, kellel on olnud võimalust käia Inglismaal ka Sports Directi poodides  on kindlasti märganud, et hinnad veebis ja pärispoes on ka Sports Directil pisut erinevad.

Kiili sõnul on Sportland niinimetatud Premium brändide kontseptsioon – Nike, Adidas, Timberland, Helly Hansen, jne. Kiili ütles, et Sportlandis on müügil ka ratta-, suusa- ja rulluisubrändid. «Kõik need kujundavad Sportlandi brändikorvi tuumiku, olles esindatud laiema valikuga Baltimaades.»

«Ühtset reegilt siin pole, kuid kindlasti opereerime Sports Directi poega samadel põhimõtetel, nagu seda tehakse kõikjal maailmas! See on lubadus.»

 
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles