Lugeja küsib: kas supermarketi helireklaami valjususele on piirid?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mini-Rimi.
Mini-Rimi. Foto: Rimi

 «Tallinnas Risti peatuses, kus Säästumarket tehti ümber Rimiks, pasundab pidevalt bussi ootavate inimeste suunas kõlaritest vali reklaam. Vahel  käib isegi kõrvaklappidest läbi. See on tõesti häiriv, aga ei hakka ju ometi kõrvatroppidega linnas ringi käima. Mind tõukab see pigem eemale, kui kutsub ostma.  Kuhu ja kuidas pöördudes saaks seda muuta?» küsib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Helireklaami väljaspool kaupluse pinda kasutame hetkel vaid Silikaadi mini-Rimis. Helitugevus avalikus ruumis on reguleeritud vastavalt kehtivale korrale. Mõistagi on helitugevus kauplustes kooskõlas kehtiva korraga. Rimi siseraadiotes  teostatakse regulaarseid helikvaliteedi kontrolle, mille käigus korrigeeritakse helitugevust siis, kui on tekkinud kõrvalekaldeid.

Silikaadi mini-Rimi kauplusevälise audioreklaami kohta on ka meieni jõudnud üks kliendiküsimus ning meil on plaanis seda reguleerida veidi vaiksemaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles