Maailma Facebooki-vihkajad liituvad Elloga

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ello
Ello Foto: SCANPIX

Mõne päeva jooksul on uus sotsiaalvõrgustik Ello, mida kirjeldatakse ka «anti-Facebookina», internetis tormilise tähelepanu osaliseks saanud. 

Ello seisukohad privaatsuse ja reklaami kohapealt on teinud võrgustikust interneti tõusva tähe. «Me ei müü reklaami ega andmeid kolmandatele osapooltele,» kinnitab ettevõte. Väidetavalt soovib praeguseks võrgustikuga liituda 35 000 inimest tunnist, vahendab Yahoo.com

Ello loodi eelmisel aastal privaatse võrgustikuna ning hetkel pääseb selle liikmeks ainult kutsetega. Kuna nõudlus on suur ja pakkumine väike, müüakse Ello kutseid eBays kuni 500 dollari eest.

Ettevõtte asutasid grupp kunstnikke ja programmeerijaid Paul Budnitzi juhtimisel, kes varem on disaininud jalgrattaid ja roboteid. Ettevõte kinnitab, et tasuta teenuse nime all privaatsuse röövimine on ebaeetiline ja õõvastav. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles