K-rauta juht: pingutused on hakanud tulemusi tooma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rautakesko ja K-Rauta on tuntud kaubamärgid ka eestlaste jaoks.
Rautakesko ja K-Rauta on tuntud kaubamärgid ka eestlaste jaoks. Foto: Peeter Langovits

K-rauta kauplusi opereeriva Rautakesko ASi käive kasvas kolmandas kvartalis kümnendiku võrra ning ettevõtte juhi Alo Ivaski sõnul on pingutused hakanud tulemusi tooma.

Esimese üheksa kuuga on Rautakesko käive kasvanud 14,6 protsenti, 59 miljonile eurole, vahendab Äripäev

„Septembri jaekaubanduse numbreid küll veel pole, aga tahaks uskuda, et suutsime kolmandas kvartalis kasvada pisut kiiremini kui turg üldiselt,“ rääkis Rautakesko ASi juht Alo Ivask.

Ivaski sõnul on samm-sammult tegeldud äri arendamisega ning tal on hea meel näha, et tegevused on hakanud tulemusi tootma. „Meie kasv on tulnud nii jae- kui ärikliendi sektorist ja viimastel aastatel on meil olnud põhifookuses väärtuspakkumise tase,“ lisas Ivask.

Loe pikemalt Äripäevast!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles