Matemaatika: koolitund kui televiktoriin

Mari-Liis Pintson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suupilli abil annab õpetaja Karin Tõevere märku, kui lastel on aeg oma tegevus lõpetada.
Suupilli abil annab õpetaja Karin Tõevere märku, kui lastel on aeg oma tegevus lõpetada. Foto: Margus Ansu

Veeriku kooli vaikne kellahelin on just kõlanud, kui juba istuvad 1.a klassi lapsed viksilt oma kohal ning õpetaja Karin Tõevere on matemaatikatunni käima lükanud. Ei mingit kohmitsemist ega laste korrale kutsumist.

Seekord on tunni teemaks rahaga arvutamine poemängu abil. Et klass osaleb Tervise Arengu Instituudi VEPA käitumisoskuste mängu juhtprojektis, on kogu tunni ajal tähtis olla viisakas ja aktiivne.

Iga laps saab kätte eelmises tunnis volditud rahakoti, puutetundlikul tahvlil hakkab jooksma taimer ning kõik peavad aja peale oma rahatähed ära sortima. «Mul on liiga palju raha!» avastab üks poiss üllatunult. Ahhaa, selgub, et eelmises matemaatikatunnis juba mängitud poemängu käigus on osavate müüjate kukrud täitunud ja agarate ostlejate omad hoopis kõhnaks jäänud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles