Vaata, millised on Tallinna suurte kaubanduskeskuste parimad poed!

Suured kaubanduskeskused valisid parimaid: Viru keskuse parima ostukeskkonna tiitli pälvis USA brändirõivaid müüv Brooks Brothes ning Ülemiste keskuse konkursi «Ülemiste Parim Pood 2014» võitjaks  tunnistati Brain Games.

Möödunud aasta tulemuste põhjal pälvis Viru keskuse parima ostukeskkonna tiitli Barack Obama lemmikkaupluseks nimetatud Brooks Brothers. Parimaks teeninduskohaks nimetati Aphrodite Kullaäri ning Viru Keskuse parim teenindaja on Jaanika Murdjõe kauplusest Tommy Hilfiger.

Viru keskus tunnustab iga aasta jaanuarikuus möödunud aasta tulemuste põhjal parimaid ostukeskkondi, teeninduskohti ning kuulutab välja Viru keskuse parima teenindaja.

Parima Ostukeskkonna selgitab põhjaliku analüüsi ja hindamiste teel välja žürii, kuhu 2014. aastal kuulusid JCDecaux Eesti OÜ tegevjuht Kristiina Kõiv, Kaubandus.ee toimetaja Maarit Eerme, sisearhitekt ja Ace of Space OÜ looja Ines Haak, Age Reklaam OÜ strateegijajuht Tõnu Kõva, turunduskonsultant ja Poopuu ja Paasik OÜ juhatuse liige ning müügi – ja turundusprotsesside juht Andre Poopuu, Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits, Shop Concept OÜ juhatuse liige Raimond Lind ning turunduskonsultant ning Moekino algataja ja elluviija Helen Saluveer. Žürii hinnete põhjal pälvis parima ostukeskkonna  tiitli Brooks Brothers, teisele kohale jõudis koondhinnete tulemusena EMT/Elion ning ostukeskkondade võistluses kolmandale kohale jõudis Créme de la Créme. Eriauhindadena pälvis žürii lemmiku tiitli kauplus Marella, parima vaateakna kategoorias sai parima tulemuse Créme de la Créme ning parima proovikabiini asukohaks nimetati Brooks Brothers.

Parima teenindaja selgitab võistlus

Parim teeninduskoht selgub testostlemiste ning e-treeningu teeninduskeskkonnas saavutatud tulemuste põhjal. Viru Keskuse parima teeninduskoha konkursil 2014. aasta tulemuste põhjal sai kõrgeimad punktid Aphrodite Kullaäri, teiseks tuli The Body Shop ning kolmandale kohale Brooks Brothers. Viru Keskuse parimaks teenindajaks nimetati parimate tulemuste põhjal testostlemise, teenindustaseme testimise ning 12 tundi kestnud aktiivse müügivõistluse tulemusena Tommy Hilfigeri kaupluse teenindaja Jaanika Murdjõe.

Ülemiste keskuse parimaks poeks tunnistati Brain Games, kelle puhul tõesti esile kõrget klienditeeninduse taset, väljapanekute atraktiivsust ja esinduslikku osavõttu kampaaniatest. Teist ja kolmandat kohta jagasid Seppälä ja The Body Shop ning neljandaks tuli eelmise aasta võitja Apollo. 

Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on parima teeninduskoha konkurss üks võimalusi motiveerida rentnikke tähelepanu pöörama väga paljudele teeninduskvaliteedi näitajatele ning kokkuvõttes ei võida sellest vaid kauplused ja teeninduskohad, vaid keskus tervikuna. Esimese koha võitnud kaupluse töötajate auhinnaks on puhkusereis soojale maale.

Ülemiste parim on mängupood

Mõtlemist arendavate mängude kaupluse Brain Games esindaja Külli Külaotsa sõnul olid nad paaril korral esikümnesse ja isegi teisele kohale jõudnud ning seda enam hinnati seekordset võitu. «Meie suurimaks tugevuseks on kindlasti see, et kõik teevad oma tööd südamega ja on lauamängude eksperdid ning see on väga hea alus parima tulemuse saavutamiseks,» ütles Külli Külaots. Ta lisas, et võit ei olnud neile omaette eesmärgiks ja kõrget teeninduse taset hoitakse enesestmõistetavalt, kuid seesugune tunnustus mõjub kahtlemata tiivustavalt ka edaspidiseks. 

Teeninduskohtade  konkursil «Ülemiste parim pood» osalevad kõik keskuse kauplused ja teeninduskohad, mille tegevust hinnatakse kokku kaheksa erineva kriteeriumi põhjal. Enim konkursi punkte annab TNS Emori poolt läbi viidav teeninduskvaliteedi hindamine, samuti hinnatakse kaupluste osavõttu kampaaniatest ja üritustest; käibe kasvu; väljapanekute atraktiivsust; keskuse sisereeglitest kinnipidamist jms. 

Esinelikule Brain Games, Seppälä, The Body Shop ja Apollo järgnesid Diamande, Samsonite, Skechers, Instrumentarium, A&G, Idaalkosmeetika ja Okaidi.  Läbi aasta kestvat konkurssi  viidi läbi juba kümnendat  aastat. Konkursi eesmärgiks on tunnustada keskuse kauplusi ja teeninduskohti silmapaistva töö eest erinevate teeninduses oluliste aspektide arendamisel ja meeldiva ostuelamuse pakkumisel.

Tagasi üles