Sander Pärn ja James Morgan alustavad hooaega Võru talverallil

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Just selline näeb välja Sander Pärna ja James Morgani auto Võru talverallil.
Just selline näeb välja Sander Pärna ja James Morgani auto Võru talverallil. Foto: headisu.com

Eelseisval laupäeval 21. veebruaril sõidetakse Võrumaal Haanjas 2015. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste hooaja teine etapp. Sander Pärna jaoks, kes Võrus asub võistlustulle Ford Fiesta R5 võistlusautoga, on tegemist märgilise ralliga. Mullu tegid Pärn ja James Morgan just Võru talverallil oma esimese ühise stardi.

2014. aasta autoralli maailmameistrivõistlustel Drive DMACK Fiesta Trophy sarjas kolm rallit võitnud ja üldvõitjateks kroonitud Pärn ja Morgan kinnitasid eelmise hooaja esitustega oma kuulumist esirattaveolistel autodel sõitvate rallisõitjate maailma paremikku. Võiduga kaasnes auhind, milleks on osalemise WRC 2 sarjas 2015. aasta autoralli maailmameistrivõistlustel Ford Fiesta R5 masinal. Tänavu hakkavad Pärn ja Morgan võistlema Dmack World Rally Teamis Jari Ketomaa – Kaj Lindströmi tiimikaaslastena autoralli maailmamameistrivõistlustel WRC 2 sarja punktide eest. Samasuguse Ford Fiesta R5-ga tehakse oma esimene ühine start laupäeval Võrus. Võru talverallil esindavad Pärn ja Morgan Markko Märtini meeskonda MM-Motorsport.

«Võru talveralliga täitub mul üks aasta koostööd Sander Pärna ja Eestimaaga. Mullu sõitsime esirattaveolise Ford Fiesta R2-ga, kuid võiduga maailmameistrivõistlustel kaasnes võimalus istuda neljarattaveolisesse autosse. Seega on hea alustada hooaega neljarattaveolisel masinal juba talvistes oludes ja selleks annab meile suurepärase võimaluse Eestimaa talv ja Võru talveralli,» kaardilugeja Morgan.

Aasta tagasi alustasid Pärn ja Morgan koostööd. Esimene aasta kujunes koostöö mõttes vägagi heaks. «Kuna 2014. aasta oli meie jaoks edukas, siis Võrus soovimegi proovida, kuidas minu ja Jamesi vaheline koostöö neljarattaveolises autos töötab. Oleme hooaegade vahel ka kiiruslegendi kallal palju tööd teinud eesmärgiga, et neljarattaveolisesse autosse istudes suuri üllatusi ei tuleks,» selgitas Pärn. Sander lisas, et eesmärk on kohaneda võistlusautoga ja teha hea sooritus. «Esimesena startides ei tohi ära unustada ka ilmastiku rolli, kuna palju sõltub kiiruskatsetel valitsevatest tee ja lumeoludest. Seda tõestas hästi ka eelmisel nädalal sõidetud Rootsi MM ralli,» rääkis Pärn.

Võru talverallile antakse start laupäeva varahommikul kell 8.30. Kokku on rallil kavas 8 lisakatset kogupikkusega 101,60 km. Esimesi võistlejaid on finishsisse oodata laupäeva õhtul kella 18.40-ks.

Ralli ajakava:

SS1 Nordea 09:00

SS2 Palmeks 09:37

SS3 Tehase Auto 11:24

SS4 Citroen 12:01

SS5 Europarts Autodet 14:43

SS6 Samm Mets 15:15

SS7 Grossi Toidukaubad 17:18

SS8 Mariine auto 17:41

Poodium 18:40

Võrumaa talveralli pealtvaatajate programm on 18.veebruaril ilmunud Autolehe vahel ja ralliraadioks on Marta raadio, mis levib Lõuna-Eestis sagedusel 100,7 Mhz ning internetis www.martafm.ee. Võrumaa talveralli katsed on pealtvaatajatele tasulised, käepael, mis tagab pääsu katsetele, maksab 7 eurot ning on müügil Võru Olerexis ja kiiruskatsete juures olevates müügikohtades.

Ralli tulemusi saab jooksvalt jälgida alljärgnevalt lingilt - http://autosport.ee/rallyreg/?page=41&race_id=324&

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles