Taaraautomaat õllepurke vastu ei võtnud

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taaraautomaat.
Taaraautomaat. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees

Kuressaare Maximas müügil olnud õlle Kaiserwin purke ei saanud mitme päeva jooksul ära anda sama kaupluse juures asuvasse taaraautomaati, sest viimane ei tahtnud neid tunnistada.

«Mul oli Maximast ostetud mitme päevaga kokku 30 purki õlut. Tahtsin neid teisipäeval sama kaupluse juures taaraautomaati ära anda, kuid automaat ei võtnud vastu. Viska või purgid minema,» rääkis saarlane Meie Maale.

Esimesed õlled ostis ta juba 31. märtsil. Kassas olevat iga purgi eest kümme senti pandiraha otsa pandud, kuid purkidel endil pakendi tagastusmärki peal ei ole. Eile keskpäeval proovis mees uuesti tühje purke taaraautomaati panna. Ka siis ei võtnud automaat õllepurke vastu.

Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe vabandas esmalt kliendi ees, et tagastusautomaat pakendit vastu ei võtnud. «Tegemist on kahetsusväärse eksimusega, mille kõige tõenäolisem põhjus on tarkvaraline – seda pakendit polnud Kuressaare kaupluse juures asuva pakendiautomaadi süsteemis registreeritud,» tunnistas Lehtmäe.

Maxima pöördus tagastusorganisatsiooni PAK poole, kelle kinnitusel uuendati süsteemi eile ning hiljemalt täna saab klient selle pakendi tagastada ja selle eest ka tagastusraha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles