Eesti otsib oma Lugu

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telliskivi loomelinnaku laval arutlesid eile Eesti tunnusmärgi üle Eesti kuvandi töörühma juht Paul Kristjan Lilje (vasakult), ETV Plussi peatoimetaja Darja Saar, Premia juhatuse esimees Katre Kõvask, Eesti tulevikuloo eestvedaja Ruti Einpalu, Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov ja Arengufondi juht Pirko Konsa.
Telliskivi loomelinnaku laval arutlesid eile Eesti tunnusmärgi üle Eesti kuvandi töörühma juht Paul Kristjan Lilje (vasakult), ETV Plussi peatoimetaja Darja Saar, Premia juhatuse esimees Katre Kõvask, Eesti tulevikuloo eestvedaja Ruti Einpalu, Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov ja Arengufondi juht Pirko Konsa. Foto: Egert Kamenik

Eesti hakkab tegema uut kuvandiuuendust, mis peaks andma edasi selle, mis teeb Eesti eriliseks. Esialgu otsitakse, mis see olla võiks.

Erinevad uuringud sedastavad, et Eesti ei paista millegagi silma. Meie puhul ei tule meelde ei elamused ega kaubamärk.

Rahvusvaheline turundusfirma Future Brand on teinud uuringu, millega küsitleti 3600 aktiivset reisijat 18 riigist. Eestit oli neist külastanud 36. «Nad ei osanud midagi pakkuda,» sõnas marketingi instituudi juht Anu-Mall Naarits nende muljete kohta, kui tutvustas seda uuringut eilsel Eesti kuvandi infopäeval. Ent kui hakati rääkima üksikasjadest, jäi kõlama, et toit ja hinnatase on meil head.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles