Luhta läinud reisi eest jäi raha saamata

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ecolinesi buss. Illustreeriv foto.
Ecolinesi buss. Illustreeriv foto. Foto: Kristjan Teedema

 Riia bussist maha jäänud klient nõudis vett vedama läinud piletite hüvitamist, kuid jäi rahata, sest ootas bussi vales peatuses.

Eelmise aasta detsembris Riiga sõitnud klient ostis kaks piletit Ecolinesi bussile marsruudil Tallinn-Riia, selgub tarbija kaebuste komisjoni istungilt.

Enne reisi nägi ta Ecolinesi kodulehelt bussipeatuste nimekirja ning eeldas, et buss peatub ka Vana-Pääsküla peatuses. Inimene arvas, et tal on õigus ostetud piletiga minna bussile ka Vana-Pääsküla peatuses, kuigi ta oli piletid ostnud väljumisega Tallinna autobussijaamast. Tegelikult buss Vana-Pääsküla peatuses ei peatunud ning reisijad bussile ei pääsenud.

Klient nõudis bussifirmalt piletite hüvitamist, kuid Ecolines ei nõustunud sellega.  Ka tarbijakaitse poole pöördumisest polnud abi, sest kui sõitja ei ilmu algpeatusesse, katkeb tema ja bussifirma vahel sõlmitud reisijateveo leping. Reis Riiga oleks õnnestunud, kui inimene oleks ostnud pileti Vana-Pääsküla-Riia, sest  buss peatub Vana-Pääsküla peatuses vaid eelnevalt soetatud piletite olemasolul.

Komisjon leidis, et antud juhul oli bussifirmal õigus, kuna inimene ei alustanud oma reisi õigest peatusest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles