Swedbank on e-residentide teenindamiseks valmis

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti esimene e-resident Edward Lucas.
Eesti esimene e-resident Edward Lucas. Foto: Liis Treimann

Swedbank teatas, et on nüüd valmis teenindama e-residente – digitaalse isikutunnistuse ehk Digi-ID kasutamine muudab teise riigi kodanikul Eestis pangaga suhtlemise palju mugavamaks ja kiiremaks ning pangaasju saab lihtsalt ajada sõltumata sellest, millises riigis viibitakse.

Swedbanki ettevõtete panganduse juht Heiki Raadiku sõnul on uus teenus vajalik eelkõige näiteks välisinvestoritele ja välismaalastele, kes osalevad ettevõtete juhtorganites, aga samuti Eesti ettevõtete välisspetsialistidele ja -töötajatele.

«Tänase seisuga on Swedbanki kaudu oma finantsasju ajamas juba 63 e-residenti. Meil on hea meel, et saame toetada sel viisil nii Eesti kui e-riigi kuvandi loomist kui ka personaalsemalt igat uut klienti nende isiklike finantsasjade ajamisel,» märkis Raadik. «Digi-ID pole siiski ainult pangaga suhtlemiseks – selle abil saab e-resident kasutada näiteks ka e-maksuameti teenuseid, luua Eestis ettevõtet, kasutada digi-retsepti ja palju muud.»

E-residendi Digi-ID kasutamiseks internetipangas on vaja tulla Swedbanki kontorisse Eestis ja esitada välisriigi isikut tõendav dokument ning e-residendi Digi-ID kaart.

E-residendi Digi-ID võimaldab Swedbankis:

  • Allkirjastada dokumente digitaalselt e-kirja teel
  • Kasutada failide krüpteerimist ja dekrüpteerimist, et edastada faile turvaliselt

Internetipangas:

  • Logida sisse internetipanka, et kinnitada ja allkirjastada erinevaid tehinguid
  • Teha makseid
  • Allkirjastada toote- ja teenuselepinguid
  • Muuta kasutusõigusi, mis lubab määrata ettevõtte töötajate internetipanga kasutamise õigusi ja limiite
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles