Restorani juhataja tegi nutva lapse suhtes otsustava sammu

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nuttev laps.
Nuttev laps. Foto: SCANPIX

Sotsiaalmeedias ülistatakse restoraniomanikku, kes tõstis häält karjuva lapse peale ning tegi seega otsustava sammu, mida vanemad ei suutnud.

Palju on lapsevanemaid, kes ignoreerivad söögikohtades oma lapse käitumist, olgu selleks karjumine, toidu loopimine või ringi jooksmine. Portlandi Marcy’s Dineri omanik Darla Neugebauer muutus närviliseks, kui pere tellis oma kaheaastasele lapsele pannkooke, ent ei andnud neid talle, põhjustades seega lapse valju nutu, vahendab news.com.au.

«Ma töötasin grilli juures ning olin kuulanud lapse nuttu juba ligi 40 minutit. Läksin vanemate juurde, toidukarbid käes, ning ütlesin, et nad pakiks kõigile teistele söögi äraminekuks kaasa või viiks oma lapse välja. Nad vaatasid mind, nagu mul oleks kolm pead. Ma lõin käega vastu letti ning ütlesin, et kisa peab lõppema. Laps vaatas mind ning jäi vait,» kirjeldas Neugebauer.

Lapse ema võttis sotsiaalmeedias sõna, öeldes, et see oli nende halvim restoranikogemus. «Juhataja on täielik hull ning karjus mu väiksele nutvale lapsele näkku. Kui inimesel on probleem lapse nutuga, ei ole ta sobilik ettevõtet juhtima,» kirjutas Tara Carson.

Carsoni sõnul ei nutnud laps väga valjult ning nutt kestis umbes kümme minutit, kuniks juhataja lapsele näkku karjus, et ta vait jääks. «Olime sellisest käitumisest  šokis ning küsisime, kas ta tõesti karjub nõnda lapse peale – ta vastas, et jah, laps peab vait jääma ja välja minema,» kirjeldas Carson.

Neugebauer aga ei kahetse juhtunut. «Ma võisin küll kasutada kehva suhtlemistehnikat, aga nutt lõppes. Kui asjad lõpevad, on see üldjuhul hea,» ütles ta. Naise sõnul teeb igaüks oma valikud ise ning tema valik oli antud juhul selline, mis tegi tema kolleegid ja ka 75 samal ajal einestanud inimest õnnelikuks.

Kliendid kiidavad aga juhataja käitumist. «Aplaus omanikule, kes ei tolereeri laisku vanemaid,» kirjutas üks. «Lapse nutu eiramine ning restoranikülastajatega mitte arvestamine on maitsetu. Ma kahtlen, et laps oli traumeeritud. Pigem oli ta šokis, et üks täiskasvanu võib vastutavana käituda,»arvas teine. Lisaks kiideti juhatajat mitte pere ees vabandamast ning lubati sel puhul restorani sööma tulla ja tellida «Karjuva lapse eri».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles