Toidupood tunnistab oma viga

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver.
Selver. Foto: Elmo Riig

Selverist hallitusjuustu ostnud inimene sai poes petta, sest kassatšekile oli kõrgem hind kui pakendil. 

Toimetuse poole pöördunud inimene rääkis, et tema elukaaslane käis juulikuus Tondi Selveris ning jättis tšeki alles. Hiljem avastas ta tšekilt aga hinnaerinevuse – hallitusjuust maksis pakendil 2,81 eurot, kuid tšekil oli 3,64 eurot.

Allikas:
Allikas: Foto: Lugeja foto

Samuti oli kassiir eksinud ka näopiima hinnaga. Selle eest küsiti 4 eurot, kuigi tegelikult maksis toode 3,5 eurot. «Ise ei võta kunagi tšekki kaasa, mis tõttu ei tea kui mitu korda olen petta saanud,» lisas ta.

Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid ütles, et pood tunnistab oma viga. «Tootel oli sisestaja eksituse tõttu erinev hind kui kassasüsteemis. Oleme kliendi ees juba varasemalt ka vabandanud ja kauplus on kutsunud ta rohkem makstud raha tagasi saama,» rääkis Erilaid. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles