Test: mis eristab häid tarbijareklaame halbadest

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Ainulaadse pilgujälgija tehnoloogia kaasabil uuris Postimees, millised postkasti tulevad reklaamlehed köidavad inimeste tähelepanu ja millised jätavad täiesti külmaks.

«Inimeste huvi reklaami vastu sõltus sellest, kas see on nende kodupood või kas reklaam on seotud rohkem isikliku huviga,» kommenteeris Tallinna Tehnikaülikooli doktorant ja idufirma Intelligent Vision looja Natalia Järv esimesi postkastireklaamide testi tulemusi.

Samas aga ütles 17st testis osalenust seitse, et nad kas ei pööra postkasti tulevatele reklaamidele tähelepanu või ei tulegi neile reklaame. Kümme inimest tunnistas, et nad aeg-ajalt ikka sirvivad neid ja vahel lähevad ka poodi soodushinnaga tooteid otsima. Põhjuseid, miks inimesed postiga saabuvatele reklaamidele tähelepanu pööravad, oli mitu. «Mõlemad on sellised, kus soodustused on alati head – elektroonikat on alati vaja ja süüa on ka vaja,» tähendas üks testis osalenu, kelle eelistustes valitsesid ennekõike toidu- ja elektroonikakaupade reklaamid. Teine ütles, et hea on vaadata riiete katalooge, kuna sealt võib leida häid pakkumisi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles