Lugeja küsib: miks on Rimi kliendikaardid Säästukates juba otsas?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaart
Rimi kliendikaart Foto: Toomas Huik

«Rimi tegi kampaaniat jagades Säästukates Rimi kaarte. Kuid nüüd pikemat aega neid pole, kampaania peaks käima 6. oktoobrist 6. novembrini, aga kaardid on otsas juba nädalake. Miks neid siis enam ei ole?» uurib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Oleme seni jaganud Rimi kliendikaarte vaid Rimi kauplustest. Küll aga on tõesti Säästumarketi klientidel võimalik kliendikaardi mõningaid eeliseid kasutada ka meie keti teistes, Säästumarketi kauplustes. Rimi kaarte kasutatakse seal väga palju, Säästumarketi kliendile on ostude eest raha kogumine ja selle kasutamine väga atraktiivne.

Aeg ajalt jõuavad meieni teated klientidelt, kes uurivad, miks Säästumarket ei väljasta Rimi kliendikaarti. Oleme sellele alati vastanud, et tegemist on siiski Rimi kliendikaardiga ning Säästumarketit loeme antud juhul vaid partneriks.

Kuna aga soove on siiski mitmeid, otsustasime korraldada esmakordselt tasuta kliendikaardi jagamise ka Säästumarketi kauplustes. Paraku puudus meil varasem kogemus, kui suur huvi võiks olla ning me ei osanud ette kujutada, kuivõrd populaarseks kliendikaardi vormistamine osutub. Olgu siinkohal öeldud, et oleme tänaseks välja andnud juba enam kui 650 000 Rimi kliendikaarti.

Hea meel on tõdeda, et huvi Säästumarketites kliendikaardi vormistamise üle osutus ootamatult suureks. Samas tõi see kaasa tõsiasja, et paljudes kohtades osutus huvi sedavõrd suureks, et need said otsa ja olime sunnitud kaarte juurde tegema.

Tänaseks on uued kaardid tellitud ning loodetavasti jõuavad kauplustesse õige pea. Peame siinkohal vaid vabandada ning kinnitame, et plaanime ka tulevikus sarnast kampaaniat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles