Lennumuredega seonduv tarbijakaitse meiliaadress on rivist väljas

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erik Prozes

Tarbijakaitseametil on Estonian Airiga seonduvateks kirjalikeks küsimusteks uus meiliaadress, kuhu palutakse uuesti saata ka need kirjad, millele pole vastust saadud.

Amet palub Estonian Airi puudutavad küsimused saata meiliaadressile ea@tarbijakaitseamet.ee. Varem selleks loodud meiliaadress ea@tka.ee on tehniliste probleemide tõttu kasutusest väljas ning juba saadetud kirjad palub amet saata uuesti uuele meiliaadressile. Sealt saadetakse saatjale vastu automaatteavitus, mis kinnitab kirja kohalejõudmist.

Kõigil, kes on praeguseks juba ametisse pöördunud aadressil ea@tka.ee, palutakse saata sama kiri edasi uuele aadressile, sest juba saadetud kirju ei ole võimalik serveris taastada ega ümber suunata. Amet vabandab nende ees, kes on kirja saatnud, ent ei ole saanud pöördumisele vastust.

Amet juhib veel tähelepanu, et nõustamistelefon 620 1707 keskendub Estonian Airiga seonduvatele küsimustele. Muudes küsimustes palutakse helistada numbritel 620 1730 ja 620 1912. Nõustamistelefonid on avatud tööpäeviti kella 9-16. 

Estonian Air lennule pileti ostnud reisijatel palutakse järgida nende veebilehel antud juhiseid, kuidas olemasolevate lennupiletitega edasi tegutseda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles