Vaata ja imesta: kinnisvaramüsteerium EMT ja Elioni jõulureklaamis

Hendrik Alla
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaadrid EMT ja Elioni jõulureklaamist
Kaadrid EMT ja Elioni jõulureklaamist Foto: Kuvatõmmis videost

EMT ja Elioni jõulureklaamis «Sinuta ei saa» (vt allpool) on tähelepanelikud vaatajad märganud kummalisi ebakõlasid.

Nimelt ümbritsevad peategelaste maja erinevatel aastaaegadel erinevad majad, justkui kohandaks ehitushull ja järjekindlusetu naaber oma elamist vastavalt aastaaegade vaheldumisele.

Küsisime klipi tellijalt, kas selline asi oli taotluslik või on see tootmisapsakas? Kuidas tellija klipiga rahul on?

Vastab Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf:

EMT ja Elioni jõuluklipp «Sinuta ei saa» on tõepoolest väga populaarne, kogudes mõne päevaga eri kanalites ligi 60 000 vaatamist. Videoklipi eesmärk on jutustada inimestele lugu väikesest tüdrukust, kes igatseb oma venda ja on valmis seda näitama, lavastades nende mõlema jaoks hetke täis rõõmu ja armastust. Klipi tegemisel lähtuti põhimõttest, et just loo rääkimine on esmatähtis ning majaga seotud muudatus tekkis võtete keskel tulenevalt soovist pakkuda visuaalselt atraktiivsemat pilti talveoludes. Eraldi soovime aga tänada kõiki tähelepanelikke kinnisvarahuvilisi, kellele jäi klipis silma ka see väike jõulumüsteerium.

Eesti Telekom on klipiga väga rahul ning eetrisse läheb sellest natuke lühem ehk 50-sekundiline versioon.

EMT ja Elion "Sinuta ei saa" from Optimist Grupp on Vimeo.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles