Postimehe reklaamivõrgustik oli novembris Eestis suurima külastajaskonnaga

Hendrik Alla
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

TNS Emori TNS Metrix+ novembri uuringutulemuste kohaselt külastas kuu jooksul enim inimesi on Postimehe reklaamivõrgustikku, mis kasvas Eesti suurimaks, edestades Delfi keskkondasid 13 000 lugejaga kuus. Kokku on Postimehe reklaamivõrgustikul 774 000 kasutajat kuus. 

Postimehe reklaamidirektori Priit Kuuseoru sõnul ei ole Postimehe liidriks tõusmise näol tegu üllatusega, vaid pikemaajalise trendiga, kus Postimehe reklaamivõrgustiku ja Delfi vahe on pidevalt vähenenud ning nüüd saabus see punkt, kus mindi külastajate arvult Delfist mööda. Viimase aastaga on Postimehe areng online’is olnud märgatav. 6 kuud tagasi oli Postimehe reklaamivõrgustik Delfist maas 24 000 lugejaga, aga nüüd edestab seda 13 000 lugejaga.

Postimehe reklaamivõrgustiku ja Delfi kokku kuu kasutus

«Otsustavaks sai just Postimehe mobiilikasutajate arvu kiire kasv, sest üldiselt on teada, et arvutikasutajate hulk enam ei kasva, kuid seevastu kasvab kiirelt inimeste hulk, kes kasutab mobiiltelefoni kaudu internetti ja loeb eeskätt uudiseid. Mobiiltelefonis loeb Postimehe uudiseid 405 000 inimest kuus,» ütles Priit Kuuseorg.

Postimehe tugevuseks on eestikeelse online-meedia tarbijad. Eestlaste seas on Postimees.ee kõige populaarsem veebileht ning Postimehe reklaamivõrgustiku edumaa Delfi ees on juba 34 000 lugejat kuus.

Postimehe reklaamivõrgustiku ja Delfi kokku kuu kasutus eestlased

Postimees pakub lugejatele järjest mitmekülgsemat sisu, seda samal ajal niimoodi struktureerides, et lugejail oleks lihtne teda huvitava infoni jõuda. «Viimastel kuudel oleme avanud tehnikaportaali, koduportaali, lemmikloomaportaali, reisiportaali, maaeluportaali ja videoportaali. Lisandunud on igapäevased veebiristsõnad,» kommenteeris Postimehe peatoimetaja asetäitja Aivar Reinap.

«Oleme panustanud ka uurivasse ajakirjandusse veebis. Online-meedia võimaldab interaktiivsed vahendite abil seoseid ja tagamaid kujundlikult lugejani tuua,» lisas Reinap. «Populaarsed on ka igapäevased kokkuvõtted uudispäevast või tähtsamatest sündmustest. Uue veebiformaadina on lugejate poolt omaks võetud suuremate uudiste päevikud, kust on võimalik saada kiire ülevaade uudisega seotud arengutest.»

Lugejate arvu kasvu mõjutab Reinapi sõnul nutitelefonide kiire võidukäik, mis suurte uudiste mõjul toob enamiku lugejaid uudisteportaalidesse.

Postimehe reklaamivõrgustiku ja Delfi kokku kuu kasutus mitte-eestlased

«Viimastel kuudel on olnud väga palju suurt lugejahuvi pälvinud skandaale ja uudiseid ning see on tõstnud mobiiltelefonides meie uudiseid lugevate inimeste arvu rekordiliste tasemeteni. Ligi pooled meie lugejatest jõuavad täna meieni juba mobiiltelefonide kaudu,» selgitas Reinap. «Kiirelt täienevaid uudiseid ning lugejate ees reaalajas lahti rulluvaid skandaale on mobiiltelefonides igal pool ja igal ajal võimalik mugavalt jälgida.» 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles