Lugeja kahtlus: Piletilevi vassib kinkepiletitega

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Tarbijatoimetuse poole pöördus naine, kes soovis muusikalipileteid ostes ära kasutada nelja 20-eurost Piletilevi kinkepiletit, ent ilmnes, et nendega ei pruugi ta oma soovitud istekohti saada.

«Soovisin «Viiuldaja katuselt» pileteid osta esmalt internetist, hiljem Viru keskuse Piletilevi müügipunktist. Internetis hakkasin kinkepileti koode sisestama, aga osta ei õnnestunud. Müügipunktis oli pakutavaid istekohti  küllaga, aga kui valida soovisin, siis teatas müüja, et kinkepiletitega on valik oluliselt piiratum ja väljapakutud kohad ei vastanud ootustele,» kirjeldas naine keerukat piletiostu protsessi. Seetõttu jäigi tal üle osta piletid sularahas, millega sai soovitud kohad.

Järgmisel katsel proovis naine osta pileteid «Ooperifantoomile» ning seekord otsustas kohe pöörduda müügipunkti. Pirita Selveri Piletilevi müügipunktis olevat talle aga sama juttu räägitud. «Kuigi vaidlesin infopunkti müüjaga pikalt, oli tulemus analoogiline. Raha eest ostes oleks saanud head kohad ka põrandale, kuid kinkepiletite eest oli parimaks valikuks 1. rõdu, 8. Rida,» oli naine nördinud.

Kuigi naise väitel olevat mõlemad müüjad kinnitanud, et kinkepiletiga ostes on istekohtade valik piiratud, lükkas Piletilevi juhataja Jaanus Beilmann selle ümber.

«Piletilevi süsteem on seatud nõnda, et kinkepileti kasutamine toimub alles tehingu lõpus maksmise käigus: valite sobivad vabad istekohad, lisate need ostukorvi, valite piletitüübi (soodus- või täispilet), kättetoimetus- ja makseviisi. Enne maksmist tekib lahter, kuhu saab sisestada kinkepileti koodi ja vastav summa võetakse teie makstavast summast maha,» kirjeldas ta.

Beilmann lisas, et ühe tehingu puhul saab kasutada ka mitut kinkepiletit. Kinkepiletiga ostu eest tasumine ei ole aga seotud istekohtade või hinnaklasside valikuga. Seepärast saavad nii pileti kinkija kui saaja arvestada oma soovide täitmisel samade tingimustega kui need, kes tasuvad piletite eest rahas ja samuti sõltumata ostukanalist (internetipood või müügipunkt).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles