Hiltoni asepresident: inimesed tahavad Tallinna tulla

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Patricia Page-Champion
Patricia Page-Champion Foto: Juss Saska/

Neljapäeval ametlikult uksed avanud Hilton Worldwide'i asepresident Patricia Page-Champion sõnas, et loodab Tallinnas näha suurt turistide kasvu.

Hilton on tema sõnul Eestisse laienemise võimalusi otsinud tükk aega. «Ma usun, et inimesed tahavad Tallinna tulla,» ütles Page-Champion tähendades, et nii Suurbritannia, USA kui Aasia inimesed otsivad uusi sihtkohti. Ent ta märkis, et lähedal on ka Soome turg.

Investeering tema sõnul riskantne ei ole. See on partnerlus Olympic Entertainment Group'iga, mis tegi hotelli 45 miljoni euro suuruse investeeringu.

Hotellinduses kui sellises on kuldaeg – inimesed on üha jõukamad ning ka reisivad üha rohkem. Killarney Hotel avaldas hiljuti uuringu, kust selgus, et hotellinduse käive oli viis aastat tagasi 457 miljardit dollarit ning peaks selleks aastaks jõudma 550 miljardi dollari juurde. «Üldiselt on konkurents tihedam,» sõnas asepresident hotellituru kohta. Samas mõjutab turismi ka rahvusluse tõus ja haigused, mis ei jäta tema sõnul puudutamata ühtegi tööstust.

Seejuures otsivad inimesed oma reisielamusi üha enam valikut ja kontrolli. Sestap üritavad hotellid tagada ka seda, et inimene tuleb otse nende juurde broneerima.

«Kuni sinna välja, et me laseme inimesel broneerida kindla toa,» selgitas asepresident. Lisaks sellele inimene maksab vähem. Hiltoni tegevjuht Chistopher Nassetta sõnas esimese kvartali tulemuste tutvustamisel, et veebilehe ja mobiiliäpi kaudu tuleb iga neljas külastaja.

Sarnast asja on tegemas ka mitmed teised suuured hotelliketid, näiteks Merriott lootuses kliente välistest reisibüroodest, näiteks Booking, eemale meelitada.

Hilton Worldwide'il on endal 13 kaubamärki, millest uusim on ainult USA turul olev Tru. Page-Champion sellel pigem soodsama hinnataseme hotellil veel Euroopas kohta ei näe. «Me ei tutvusta kõiki kaubamärke ühel ajal, see pole mõistlik,» selgitas asepresident.

Kokku on ettevõttel ligi 5000 hotelli ja avamised on tihedad – Euroopas keskmiselt üks nädalas. Baltimaades neil küll rohkem avamisplaane ei ole, ent Peterburis avab üks hotell uksed tuleva aasta alguses.

AirBnBs Page-Champion konkurenti ei näe. «Neil on oma kliendid ja koht turul, aga ma ei muretse selle pärast,» rääkis Page-Champion, et nad pakuvad sootuks teistsugust teenust.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles