Uue Eesti brändi märksõna on «teerajaja»

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Foto: Peeter Langovits

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) kommunikatsioonijuhi Priit Pruuli sõnul on Eesti brändi keskseks märksõnaks praegu valitud «teerajaja» ja selle ümber tekib teenuskeskkond nendele, kes Eestit tutvustada soovivad.

EAS on kutsunud kokku disainimeeskonna, kelle eesmärk on aasta lõpuks luua Eesti brändi teenuskeskkond. «See on universaalne koht, kus on olemas esitluspõhjad, võimalus oma toodete juures Eesti visuaalset identiteeti kasutada, messibokside disainid, videod ja pildipangad,» rääkis Pruul.

Eesti brändi uuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondidest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot. «See on üldine eelarve selle teenuskeskkonna loomiseks,» selgitas Pruul.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles