Lugeja küsib: miks Omniva ei pikenda pakiautomaadis oleva saadetise hoiutähtaega?

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva.
Omniva. Foto: Kris Süld

«Asi selles, et hoiuajad on lühikesed. Maakohtades aga postkontorid likvideeritud ja ei saa ju sageli maakolkast käia linna. Itella Smartpost näiteks vajadusel pikendab tähtaegu. On siis Omnival raske süsteemi muuta, et kasvõi 2-3 päeva pikendust teha? Muudatusi tuleb vaid teha tarkvaras, mitte pakimasinates. Miks Omniva ei pikenda pakiautomaadis olevate saadetiste hoiustamise tähtaega?» küsib murelik lugeja.

Vastab Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kõiv:

Kuna meie pakiautomaadid on niivõrd tihedas kasutuses, siis paraku ei ole praegu võimalust hoiutähtaegu pikendada. Nii meie ettevõttena kui teised kasutajad on äärmiselt tänulikud, kui kliendid oma pakkidele kiiresti järgi tulevad ning pakilahtri vabastavad, et teised seda seejärel kohe kasutada saaksid.

Mõistame, et antud juhul on kliendil keeruline nädala jooksul transporti korraldada, kuid üldjuhul võetakse 80 protsenti pakkidest välja 1-2 päeva jooksul, seega nädalane hoiutähtaeg on üldjuhul piisav.

Loomulikult tegeleb Omniva ka sellega, et laiendame oma juba praegu Baltikumi suurimat pakiautomaatide võrgustikku pidevalt, et koormus pakiautomaatidele vahel jaotuks piirkondades ühtlasemalt. Seega tulevikus saavad kliendid kindlasti soovi korral oma paki hoiutähtaega pikendada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles