Marko Kaljuveer alustab tööd Eesti Meedia peaprodutsendina

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marko Kaljuveer.
Marko Kaljuveer. Foto: Margus Vilisoo

Kauaaegse teletöö kogemusega Marko Kaljuveer asub alates septembrist ASi Eesti Meedia peaprodutsendi ametikohale, hakates arendama spordiülekannatega seonduvat kontserni meediaettevõtetes.

ASi Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on Eesti Meedia võtnud eesmärgiks suurendada Eesti spordiga seotud teleülekannete osakaalu nii kontserni online kanalites kui ka telejaamades, peamiselt Kanal 2-s ja Kanal 12-s.

«Eesti Meedia siht on kasvatada spordiülekannete mahtu, tuues Eesti spordisõprade jaoks olulised ülekanded otsepildis koju kätte. Hindan kõrgelt Marko Kaljuveeri pikaajalist teletöö kogemust ning usun, et tema abiga saab Eesti Meediast oluline panustaja spordiülekannete edastamisse,» lisas Nuutmann.

Kaljuveeri sõnul on tema eesmärk tuua Eesti Meedia kanalitesse suuri ja olulisi sündmusi. «Kui midagi teha ja mõelda, siis ikka suurelt,» ütles Kaljuveer, andes mõista, et miks mitte ei võiks juba õige pea olla ASi Eesti Meedia eetris ka ülekanded olümpiamängudelt.

«Eks võtame eesmärgiks kõik selle, mis Eesti spordihuvilistele võiks huvi pakkuda,» lisas Kaljuveer.

Praegu Eesti Golfi Liitu juhtiv Kaljuveer jätkab selles ametis ka edaspidi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles