Kampaania kutsub maksale puhkust andma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

«Mõtle kui hästi maitseks õlu 1. oktoobril» - sellest lausest sai kuraditosin aastat tagasi kampaania elada september kainena.

«Kampaaniast aastate jooksul osa avalikult võtnud üle 20 000 inimese, kellest paljud on peale septembrit alkoholi tarvitamist oluliselt piiranud või sellest üldse loobunud,» ütles aktsiooni üks autoritest Reigo Kimmel.

Idee algatajad, toonased Eesti Üliõpilaskondade Liidu juhatuse liikmed Reigo Kimmel ja Madis Masing, meenutavad, et kui 2004. aasta 1. oktoobril EÜLi kontori katusel sai peale alkoholivaba kuud esimene õlu tehtud ning arutatud, et mis juhtuks, kui järgmisel aastal ka sõbrad ja tuttavad kampa kutsuda, siis erilist usku ei olnud, et ettevõtmisest võiks nii suur hulk inimesi huvitatud olla.

Esimestel aastatel sai kampaania hoo sisse ehk mitmeid huvilisi juurde reklaamlausest, et «mõtle kui hästi võiks õlu 1. oktoobril maitsta.» Hiljem projekti algatajad loobusid suurematest reklaamidest, sest peale mõnda aastat hakkas ettevõtmine juba oma elu elama

«Igal aastal on meil siiski ka kümneid või sadu inimesi, kes alkoholi üldse ei tarbi ning osalevad kampaanias toetajaliikmena, eelkõige eeskujuna, mis loodetavasti on nakkav», rääkis aktsiooni üks autor, Reigo Kimmel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles