Hatchimals valmistas pettumuse nii vanematele kui lastele

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hatchimalsi mänguasi.
Hatchimalsi mänguasi. Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

Tänavuste jõulude ühe kõige populaarsema jõulukingi – Hatchimalsi – seest koorus välja vaid pettumus nii laste kui vanemate jaoks.

Hatchimals on interaktiivne mänguasi, mis kujutab endast plastmuna, millest armastuse ja helluse abil peaks kooruma välja väike mänguloom, vahendab nbcnews.com. Plastmuna on sattunud pärast jõule süüdistuste laviini alla, sest vanemate sõnul keeldub mänguasi koorumast.

Tarbijate sõnul võttis munal aega mitu tundi, et kooruda. Osal neist said aga patareid enne tühjaks, kui muna kooruda jõudis.

Hatchimalse tootev ettevõte Spin Master soovitas tarbijatel pöörduda otse nende klienditeenindusse, selle asemel, et Twitteris sellest kirjutada.

Nende klientide sõnul, kes klienditeenindusse pöördusid, pidid nad seal ootama pea kaks tundi, et keegi telefonile vastaks ning lõpuks kõne katkestati.

Hatchimal polnud ainus mänguasjatootja, kes pärast jõule süüdistusi sai. Ettevõtte Mattel toodetud Barbie Hello Dreamhouse, rakenduse ja hääle abil juhitav Barbie maja ei vastanud samuti kasutajate ootustele.

Suur osa vanematest teatasid, et kui proovisid mänguasja kasutada, lõi viimane ette «error code 18» teate. See peaks teada andma WiFiga ühendamise probleemist. Teine probleem, mis maja kasutamisel tekkis, kandis nime «error code 11», mis ei lasknud maja esiust avada.

Mattel pole veel olukorda kommenteerinud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles