Foto: Monaco vormeliraja kollased äärekivid võivad oluliselt kaarte segada

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kimi Räikkönen Monaco tänavarajal
Kimi Räikkönen Monaco tänavarajal Foto: FRANK AUGSTEIN/AP

Soomlasest Mercedese vormel-1 piloot Valtteri Bottas nimetas Monaco tänavarajal ujulasektsiooni juures asuvate kurvide äärekivisid üsna ekstreemseteks.

Uued ning Bottase sõnul ekstreemsed äärekivid pandi ujulakurvidesse, kuna kardeti, et just seal hakkavad vormelisõitjad kurve liiga usinalt lõikama. 

«Need on üsna ekstreemsed. Juba eelmisel aastal olid selles kohas kõrged äärekivid,» avaldas Bottas arvamust. «Eelmisel aastal oli selliselt, et kui sealt lõikama läksid, tähendas see halba. Need äärekivid on aga veel suuremad ning sel aastal ei tasu kohe kindlasti neile otsa sõita.»

«Minul isiklikult kõrgete äärekivide vastu midagi pole, aga kui sa sõidad neile otsa ning see pole sinu süü, pead ikkagi sina selle eest maksma,» jätkas Bottas. Tema meeskonnakaaslane Lewis Hamilton ütles aga Autospordile, et ei oska suurt midagi selle kohta öelda. «Ei mõista, miks neid veel suuremaks oli vaja teha,» ütles ta vaid.

Haasi sõitja Romain Grosjean ütles, et kollaseid äärekive tuleb kindlasti vältida. «Kui oled vormel-1 auto roolis, ei tasu neid käppida. See tundub nagu trampliin. Sinna vastu sõites võid esitiiva kaotada,» jagas Grosjean oma nägemust.

Ka Force India mehe Sergio Perezi hinnangul on äärekivid liiga suured. «Mul pole midagi selle vastu, aga need on liiga suured. Juba vanad olid piisavalt suured, kuid kui neile otsa sõidad, võid end seinast leida.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles