Roosaar võiks endale algatuseks selgeks teha, et suutlikkus ja break even on üldjuhul kaks väga erinevat asja. Küsimus pole selles, kas Pärnu on suuteline toetama igal aastal oma lennujaama 700 000 euroga, vaid selles, kas see on mõistlik elik linnale lõpptulemusena kasulik.
Tellijale
Toomas Kivimägi: Maksame kinni Pekka ja Galja sõidu? (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Praegu on Pärnu linna investeerimisvõimekus umbes viis miljonit eurot. Tuletan meelde, et aastal 2009 oli see miinusmärgiga, bensiini ja paberitki osteti laenuraha eest. Minul ja teistelgi pärnakatel on kindlasti meeles, millega lõppes toonane rahakülv ja hoolimatu suhtumine linna kuludesse. Ei taha kordusetendust.