Margus Kiiver: Sardiinias maksab (rehvide) vastupidavus

Margus Kiiver
, Autospordivaatleja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Just Sardiinia MM-rallil tõusis Ott Tänak esimest korda poodiumile, kui saavutas 2012. aastal koos Kuldar Sikuga kolmanda koha.
Just Sardiinia MM-rallil tõusis Ott Tänak esimest korda poodiumile, kui saavutas 2012. aastal koos Kuldar Sikuga kolmanda koha. Foto: Giuseppe Cacace/AFP/Scanpix

Autoralli MM-sarja hooaeg on jõudnud poole peale. Nädalavahetusel sõidetav Sardiinia MM-ralli on tänavuse aasta seitsmes etapp kuraditosinast. Ükskõik, kellega rallimaailmast rääkida, on kõik alates sõitjatest ja tiimijuhtidest kuni fännide ja meediani ühte meelt: nii vinget hooaja esimest poolt pole ammu olnud.

Ja pole põhjust arvata, et teine pool tuleks kehvem. Kui Korsikal on tänavu juba MM-ralli sõidetud, siis nüüd on kord naabrite käes ja sel nädalavahetusel kruvitakse pinged üles Sardiinia rasketel kruusateedel.

Mis võib siis Sardiinias otsustavaks saada? Neid faktoreid, nagu igal teisel rallil, on palju. Sardiinia on kindlasti üks raskemaid rallisid, seda nii sõitjatele, autodele kui ka rehvidele. Vihma pole seal piirkonnas viimasel ajal palju olnud ja ka ralli ajal ei paista ühestki ilmateatest mitte väiksematki tilka vett.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles