Meikar soovitab luua mitte-eestlastele riikliku infotelefoni

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hädaabinumbritele tehakse palju tühikõnesid.
Hädaabinumbritele tehakse palju tühikõnesid. Foto: Corbis / Scanpix

Riigikogu liige Silver Meikar soovib, et riik looks venekeelse infotelefoni, millelt saaks abi nii kodakondsust puudutavatele küsimustele kui infot riigi poolt osutatavate teenuste kohta.

«Eesti riik peaks looma venekeelse riigi infotelefoni ja seda laialdaselt reklaamima,» teatas ta. Reformierakondlase kinnitusel on telefon igal juhul kättesaadavam ja tõhusam kui ükskõik milline internetiportaal.

«Riigi tasuta infonumbrit tuleks reklaamida vene ajalehtedes ja meedias veelgi rohkem, kui Vene välisministeerium kutsub Vene kodanikeks,» kirjutab ta oma koduleheküljel.

Riigikogulase sõnul peavad kõik Eestis elavad inimesed tundma, et riik on nende pärast ja mitte vastupidi.

«Ka halli või punase passiga inimesel on õigused saada osa riigi pakutavatest teenustest. Ka siis, kui ta ei oska sõnagi eesti keelt,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles