Võikriis on kasvatanud teiste leivamäärete müüki

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Wasabimaitseline toorjuust.
Wasabimaitseline toorjuust. Foto: Farmi Piimatööstus

Kõik jaekauplused tunnistavad tarneauke või müügis, ent nendivad, et lettidelt puuduv või on pannud ostjad haarama enam teisi määrdeid: margariini, toorjuustu jm võideid, kirjutab ERR uudised.

Võikriis, mille tekkes mitmed jaeketid näevad süüdlasena ajakirjandust, kes teemat kajastab, on mõjunud tarbijatele mitmeti.

Ühest küljest on kasvanud ostjate nõudlus või järele, pannud tarbijad ostma ka n.ö varuks, teisalt aga on võidefitsiidi olukorras hakatud lettidelt enam haarama muid leivamäärdeid: margariine, võideid, toorjuuste jms.

Probleeme esineb kõikide Eesti võitootjate tarnetes, nii et mitmed jaeketid on pannud poesaalidesse välja võipuudumist vabandavad sildid.

Loe lähemalt ERR uudistest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles