Kärdla lennuliin on kokku kuivanud

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Transaviabaltika lennu algus.
Transaviabaltika lennu algus. Foto: Eero Vabamägi

Suursaarte ja mandri vahelisi lende opereeriva Transaviabaltika sõnul on novembris ilmastiku tõttu Tallinna-Kärdla liinil tühistatud juba kuus lendu. 

See tähendab, et Kärdla liini täituvusprotsent oli vaid 33 protsenti. Ettevõtte esindaja Rene Must tunnistas samuti, et novembri heitlikud ilmastikuolud olid neile Kärdla suunal lendude teostamiseks parajaks vpeavaluks.

«Iga ärajäänud lend paneb põntsu reisijate usaldusele ja kui on näha, et ilm ei soosi graafikujärgset väljumist või lendamist üldse, siis reisija otsustab aeganõudvama, kuid kindlama transpordivahendi kasuks. Kahjuks üks selline kehv kogemus ei soosi ka lendamise juurde tagasi tulema,» nentis Must. Üks põhjus on täppismaandumise seadme (ILS) puudumine.

Seevastu on Tallinna-Kuressaare liinil reisijate arv kasvanud ja novembri täituvus ulatus 66 protsendini. Must lisas, et ilmastikuoludest ärajäävaid lende sellel suunal ei tule lennuettevõttel ette.

Transaviabaltika on Leedu ettevõte, mis alustas mandri ja suursaarte vahel lendamist möödunud aasta juunist. Leping ettevõtte ja majandus- ja kommunikatsioonimisteeriumi vahel kestab 31. maini 2019.

Transaviabaltika lennuliinide projektinimetus Eestis on Saartelennuliinid, mis teenindab maavalitsustega sõlmitud lepingute läbi lende Kuressaarde ning Kärdlasse. Nädalas lennatakse 12 korda nii Tallinn – Kuressaare – Tallinn liinil kui ka Tallinn – Kärdla – Tallinn liinil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles