PRFoodsi 11 kuu käive kasvas ligi poole võrra 60 miljoni euroni

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalaäri õitseb
Kalaäri õitseb Foto: SCANPIX

AS-i PRFoods 11 kuu müügitulu kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele aasta varasemaga võrreldes 48,4 protsenti 59,8 miljoni euroni.

Võrreldav käive kasvas 11 kuuga 15,6 protsenti ehk 6,3 miljoni euro võrra. PRFoods 2017. aasta 11 kuu müügikäive vastab juhtkonna ootustele, teatas ettevõte börsile.

Enamus võrreldava käibe kasvust on tulnud läbi toodete lõpphinna kallinemise. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet alates omandamisest 13,2 miljoni euro võrra ning toetab edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada.

Novembri käive kasvas 3,8 miljoni euro ehk 66,5 protsenti võrra võrreldes 2016. aasta novembriga. Võrreldav käive kasvas samal perioodil 800 000 eurot ehk 14,7 protsenti.

11 kuu pro forma käive oleks olnud 96 miljonit eurot kui kõik ettevõtted oleksid gruppi konsolideeritud olnud alates aasta algusest.

Suurim käibe kasv 11,8 miljonit eurot ehk 83,5 protsenti tuli võrdluses eelmise aastaga kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupist. Käive kasvas ka kala ja kalafilee tootegrupis 5,2 miljonit eurot ehk 26,2 protsent ning muude kalatoodete grupis 2,1 miljonit eurot ehk 33,9 protsenti.

Kliendi segmentidest lähtuvalt kasvas 2017. aasta 11 kuu müügikäive hotellide, restoranide ja toitlustuse (horeca) sektoris 5,6 miljoni euro ehk 44,9 protsendi võrra. Jaeturu sektoris kasvas käive 6,8 miljonit eurot ehk 38,2 protsenti ning hulgimüügi sektoris 7 miljonit eurot ehk 70,8 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles