EV100 ostis suvel PBKst reklaami

Helen Mihelson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuumaõhupall EV100
Kuumaõhupall EV100 Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

EV100 korraldustiim on küll ostnud reklaami Vene telekanalilt PBK, kuid seoses Eesti riigi saabuva 100. sünnipäevaga ei plaanita seda enam teha.

Reformierakonna esimees Hanno Pevkur ütles Postimehele antud intervjuus, et on sada protsenti nõus Raul Rebasega, et igasugused rahaeraldised Venemaa telekanalitesse tuleb lõpetada, sest see on poliitiliselt absurdne ja ebaeetiline.

«Aga see pole veel kõik. Ilmselt avalikkus veel ei tea, et mulle teadaolevalt on valitsus otsustanud teha ka EV 100 reklaamikampaaniat PBKs. Kuhu edasi? Mis edasi?» lausus Pevkur.

Tegelikult ei ole riigi 100. sünnipäeva meediaplaan valitsuse otsustada. Seda paneb paika 100. aastapäeva korraldustoimkond koos meediaagentuuriga. «Eesti Vabariik 100 korraldustoimkond ei plaani tellida EV100 tähistamisega seoses telekanalilt PBK reklaami,» ütles Postimehele EV100 kommunikatsioonijuht Kristo Mäe.

Samas aga lisas Mäe, et PBKga on toimkond varem kokku puutunud küll. «PBK oli ühe kanalina paljudest kasutusel juulis-augustis toimunud EV100 kampaania «Teeme Eestile kingitusi!» puhul,» ütles ta.

Kahe kuu pikkune ning eesti ja vene keeles toimunud teavituskampaania läks kokku maksma ligi 80 000 eurot, millele lisandus käibemaks. PBK eetris olnud reklaamile kulus 3775 eurot + käibemaks.

Mäe sõnul planeeris ja vahendas suvise kampaania puhul teleaega meediaagentuur, kes lähtus eesmärgist jõuda etteantud venekeelse sihtgrupini. Kampaanias kasutati nii tele-, raadio-, väli- kui ka veebimeediat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles