Eestile mullu uut brändi pakkunud Hollandi turundusspetsialist Peter Kentie tegi ülevaate Eesti asutustest ja ettevõtetest, kes on vahepealse aja jooksul enda turundamiseks kasutusele võtnud tema EST-kontseptsiooni.
Hollandlane Kentie loetles üles, kes Eestis kasutavad tema EST-märki (3)
Kentie, kes tegi koostööd ka Eesti disainimeeskonnaga, leidis aasta algul, et EASis valminud tööriistakomplekt on visuaalselt ja graafiliselt küll kõrgel tasemel, ent puudu jääb huumorist, teravmeelsusest ja soojusest, mistõttu ettevõtted ei pruugigi seda hakata kasutama.
Ent Kentie enda EST-märki on kasutusele võtnud paljud. Oma kodulehel loetleb Kenti üles kümneid ettevõtteid ja asutusi alates Pakri teadus- ja tööstuspargist kuni EV100 sünnipäevakutse projekti ja Eesti eesistumiseni, kus MKMi asekantsler Siim Sikkut, riigikogu liige Arto Aas jt oma ettekannetes EST-märki kasutasid.
Välja toob Kentie ka ergonoomilisi sülearvutite aluseid tootva The WoodEsti, rahvusliku lennukompanii Nordica, virtuaalraha estcoin, murdmasuusatamise tiimi Team Haanja, kelle mütsidel on tekst «estonishing sports», rõivabrändi Monton, kes Eesti olümpiakollektsiooni reklaamimisel kasutas loosungit «VabadusEST inspireeritud!» jpt.